fredag den 31. maj 2013

Goodiebox - maj ♥

Hej piger :) Som lovet et indlæg om den nye Goodiebox. Og denne her gang, er den altså virkelig lækker! Selv boksen i sig selv er lækker og sommeragtig. 


Denne gang er temaet Sommerdrømme, så det er produkter der kan bruges til ferie og sol.


Piz Buin Tan & Protect Tan Intensifying Lotion SPF 30 Full Size koster 150 kr. - Det første produkte er en lækker solcreme fra Piz Buin. Det er super med en faktor 30 til min blege hud, og samtidig fremkalder brun hud hurtigere end ellers. Det er jeg i hvert fald spændt på at teste om er tilfældet! 

Kérastase Soleil Huile Céleste Full Size koster 240 kr. - Det næste produkt er en solbeskyttendeprodukt til håret. Ikke nok med den beskytter, indeholder den macadamia olie og reflekterende mikro-partikler der gør håret flot og skinnende. Det er super flot i blondt hår, og bringer virkelig lyse striber frem i mit hår!

Bodynordic Cleansing Wipes Full Size koster 19 kr. - En pakke med renseservietter. Har ikke prøvet dem endnu, så kan ikke sige så meget om dem, men de er da helt sikkert brugbare, og dejlige at have med ud at rejse.

Wella Professionals Brilliance Color Treatment Full Size koster 169 kr. - Denne her hårkur har jeg tilgengæld fået prøvet i morges. Den føltes lækkert i håret, men kan ikke umiddelbart se de største forandringer på mit hår efterfølgende. 

Yves Saint Laurent Touche Éclat Foundation SPF 19 Full Size koster 350 kr. - Da dette er min nuværende foundation, kan jeg med sikkerhed sige at jeg ELSKER den! Du kan læse mit indlæg om den her.

Yves Saint Laurent Forever Light Creator Sérum Full Size koster 590 kr. - Denne meget lille prøve, har jeg allerede fået brugt, men har ikke set nogle forandringer, hvilket man jo heller ikke forventer efter 2 gange. Derfor kan jeg ikke sige så meget om produktet. 

Depend Neglelak Full Size koster 24,95 kr. - Neglelak er altid et hit hos mig, og denne her fine sarte lyserød/fersken er ingen undtagelse! Især ikke om sommeren.

Nivea Stress Protect Deo Roll On Full Sizr koster 34,95 kr. - Det sidste er en lille deodorant fra Nivea, og det er endnu en gang et produkt man altid kan bruges. Den lille størrelse er især smart når man skal ud og rejse, så skal helt sikkert have den med ud og rejse.

Synes det er en lækker boks, fyldt med produkter jeg kan bruge gennem hele sommeren! Derudover har denne boks en meget høj værdi, selvom man kun betaler 119 kroner for sin boks. Og det er jo altid dejligt at få noget for pengene ;)

Follow on Bloglovin

2 kommentarer:

  1. Super fin blog du har! Kig forbi min hvis du får lyst :)

    //Line
    http://linebiine.blogspot.dk/

    SvarSlet