mandag den 15. april 2013

Foundation: YSL Le Teint Touche Éclat

Er desværre løbet tør for min dejlige Revlon Colorstay foundation, så måtte ud og købe en ny. Denne gang gik jeg efter lidt luksus på flaske, i form af YSL Le Teint Touche Éclat. Jeg gik efter den, da jeg kun har hørt godt om den, og har været nysgerrig efter at prøve den længe. 


Den giver mig en flot, strålende hud, uden at det ser fedtet ud. Den har en medium dækning, der nemt kan bygges op, hvor den flotte finish stadig er bibeholdt. 
Den koster 350 kr. hvilket jeg godt nok synes er meget for en foundation, men jeg kunne simpelhen ikke dy mig for at prøve den. Jeg veksler imellem både billige og dyrere foundations, og denne gang blev det altså denne, og vil også sige at den ikke skuffer. Og så er flasken jo super fin. 

Jeg bruger farven BR20, og den kan købes til 350 kr. i Matas, Magasin og Sephora

Follow on Bloglovin

Ingen kommentarer:

Send en kommentar